Wat een studenten overal😅

26 september 2021 - Carlow, Ierland

Hellooo everyone🙋🏽‍♀️
Jaja er is alweer een week voorbij! Ongelofelijk wat gaat dat snel zeg! Carlow is beetje een studentenstad. De IT College is open sinds deze week! Dit is een school met 9000 (!!!!!!) studenten, ook is het een populaire school onder buitenlandse studenten. En deze school zit minder dan 5 minuten lopen van mijn huis. Dusss sinds deze week zie ik in de stad en onderweg naar stage ontzettend veel studenten! Doordeweeks in het verkeer is het 1 grote chaos!! Maarrrr in de stad zijn er nu ook meer studenten dus donderdag was er bijvoorbeeld een muziek bingo in de pub. Dat was echt zooo gezellig! Iedereen was ontzettend fanatiek en ik heb nieuwe studenten leren kennen. Dit zijn vrienden van Ross en die waren er ook, dus dat was gezellig!

59302C13-7FA5-4190-8894-39CAAC22798D
Vrijdag gingen we met z’n allen naar een pub waar alleen maar studenten waren! Super veel Franse, Duitse, Canadese en natuurlijk Ierse studenten. Allemaal van IT College. De Franse meiden gingen met de Franse studenten praten en Leonhard met de Duitse studenten en ik met ongeveer iedereen! Ik werd niet in de steek gelaten hoor! Ik was eigenlijk altijd wel te vinden bij Gaïa en Laetitia, want ja dat is gewoon gezelliggg. Om 23.00 gaan alle pubs dicht vanwege Corona, dus lag om 00.00 ook gewoon lekker in bed.

Zaterdag was ik best wel moe van de avond dus heb niet zoveel gedaan 😂 ‘S avonds heb ik wel een rondje gelopen en bij de rivier gezeten. Dat was heel erg rustgevend😊

DEB6161A-1337-422C-84B8-5E6290CE2716

zondags ben ik in de Kerk ontzettend vaak aangesproken door mensen die mij niet kende en wilde weten wie ik was. Dus heb lang gekletst. Wederom veel complimenten over mijn Engels!! Dusss iedereen die mij ooit heeft uitgelachen om mijn Engels…. Never again😋 Verder was mijn week niet echt anders dan dat jullie al hebben gehoord, dus ik denk dat ik het hierbij houd🙈

Oja! Ik ben deze week wel 3x naar de sportschool geweest en ik begin ook hier wel echt een beetje te ontdekken hoe en wat ik moet doen! Super chil om lekker gezond te blijven door 3x per week te sporten! Ga dat wel proberen vol te houden! Oja en ik word ongeveer elke week wel een keer wakker met dit in mijn badkamer👇🏼

564B60F4-BAF5-4214-8566-C8AA22A33549
EN ZE ZIJN GROOOTTTT! Niet zoals in Nederland nee ze zijn echt groot en dik! Dus morgen ben ik vrij en dan ga ik alle spinnenwebben in en rondom mijn kamer wegzuigen in de hoop dat ze niet meer zo vaak komen😳

Ook deze week weer veel liefs van mij. Volgende week houd ik jullie weer op de hoogte!🙋🏽‍♀️

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wilco Westerink:
    27 september 2021
    😘💪
  2. Renate westerink:
    27 september 2021
    goed bezig meis hoop dat je alle spinnenwebben heb kunnen vinden 😅😅😅😘