Eerste weekje na de vakantie

7 november 2021 - Carlow, Ierland

Maandag weer op stage gestart. Even weer inkomen na de vakantie. Was echt zo moe na deze dag😅 Na stage zou ik de 3 nieuwe Duitsers even een rondleiding geven in Carlow. Het was gezellig om te doen. Was wel elke keer moe na stage dus heb niet zo veel ondernomen😂 En dit geldt ook voor mijn stagebegeleider. Zij moest ook weer even inkomen dus hebben we deze week niks speciaals gedaan op school. Wel is er deze week iets gebeurd waar ik al 10 weken aan was ontkomen, een inimini ongelukje in het verkeer🙃 Het verkeer in IErland is zo anders dat ik sommige dingen nog steeds niet weet. Ik zal even uitleggen wat er gebeurde:

Ik reed op een rotonde op een rood fietspad dus dacht automatisch dat ik voorrang had, om eerlijk te zijn gaat dat dus ook al 10 weken goed. Maar blijkbaar betekent dat dus niet dat je voorrang hebt. Dus er was een auto die moest afslaan en sneed mij af (omdat ik dus eigenlijk helemaal geen voorrang had) en ik wilde uitwijken maar raakte met mijn stuur haar auto waardoor ik dus viel.🙈 Ik heb nergens last van ofzo en alles is goed. Dus geen zorgen! Ik ben oke😂 zal even de schade laten zien.

303753B5-9A33-4788-863F-1EBCA310B02F
Zoals je ziet valt het gelukkig allemaal reuze mee😉